Subscribe Facebook Email

Monday, December 19, 2011

Hantaran Cake_01



Cake Hantaran saya yang pertama. Thanks to adik saya yg sudi order dari kakaknya. Actually ni adalah Swirl Cake saya yg kedua. Sebelum ni pernah buat utk suka2 saje.

Warna tema mengikut tema hantaran. Grey + Silver. So saya buat swirl grey tone. Tapi nak ada some excitement skit kita guna gumpaste flower warna merah terang.

Tapi kecewa skit, minta en.hubby tangkap gambar kek masa kat rumah pengantin perempuan. Bila tanya dah tangkap tak..dia kata udah. Bila tgk sume gambar jauh2 je. Takde gambar close up. Adoiyaii...

Kat rumah tak sempat nak pose dulu sebab dah kelam kabut. So gambar yg atas tu je la yang ada. Jadi le kan..Dari takde langsung...

Anyway, Tahniah untuk adik saya Asyraf & adik ipar saya Liana. Welcome to the family. ^___^

0 comments:

Post a Comment

Followers