Subscribe Facebook Email

Wednesday, January 11, 2012

New Product : Italian Rainbow Cake





Italian Rainbow Cake
with Italian Buttercream
(bukan buttercream biasa)
saiz 8"
2kg

Harga Promo
RM 70

***Extra charges for extra decorations.




Nota Ringkas:
Selepas terbaca 1 blog ni pasal hak penciptaan kek jadi takut pula. So better Apash Sweet Treats bagi penjelasan awal2. Saya tidak pernah hadiri kelas kek ini dengan mana2 pihak. Saya buat cake ini ikut recipe di internet sahaja. Mungkin berbeza dengan resepi asal Italian Rainbow Cake di luar sana. Sebelum ini saya tidak pernah merasa kek tersebut, jadi saya tidak dapat membuat perbandingan. Tapi Italian Rainbow Cake version Apash Sweet Treats pon lembut dan gebu. Ditambah dgn Italian buttercream yg lemak.


Mahu order sila hubungi saya ^___^

0 comments:

Post a Comment

Followers