Subscribe Facebook Email

Saturday, September 1, 2012

Blog tak berupdate...

Apa khabar semua??

Lama sungguh blog ni tak berupdate kan? Bukan apa selalunya saya online guna HP saje. Bila nk update lagi2 upload gambar kat blog amat le susah nk publish. Selalunya failed saje.

Tapi update utk tempahan kek2 saya akan upload dia FB page Apash Sweet Treats. Boleh le para pelanggan mahupon bakal pelanggan jenguk page saya utk melihat kek2 hasil dari saya yg tak seberapa.

Tetapi sebarang pertanyaan mahupon tempahan saya galakkan untuk terus sms/call 0195736516. Atau pon inbox/pm saya di personal FB saya Lyiana Tamizi. Kalau inbox di Page Apash Sweet Treats, saya tak dapat baca kalau online dengan HP.

Bagi yang berminat tentang kelas juga boleh hubungi saya. Kelas hanya pada hari Sabtu & Ahad ataupon public holiday. Harap Maklum.

Happy Baking Everybody!!

0 comments:

Post a Comment

Followers